AC​TAX
  • Domov
  • Storitve
  • O PODJETJU
  • ZAKAJ IZBRATI NAS
  • KORISTNE POVEZAVE
  • POVPRAŠEVANJE
  • Blog
  • COVID 19
  • ZUNANJA KADROVSKA SLUŽBA

Objavljen tudi predlog novega Zakona o revidiranju in ocenjevanju vrednosti (ZRev-3) 

10/25/2016

0 Comments

 
Na kratko o ciljih omenjenega predloga zakona:
  • natančno pojasniti vlogo pooblaščenega revizorja;
  • okrepiti neodvisnost in strokovno skrbnost pooblaščenega revizorja;
  • olajšati čezmejno opravljanje storitev obvezne revizije v Evropski uniji;
  • prispevati k bolj dinamičnemu revizijskemu trgu v Evropski uniji;
  • izboljšati nadzor nad pooblaščenimi revizorji in ocenjevalci vrednosti v javnem interesu in usklajevati revizijski nadzor s strani pristojnih organov v Evropski uniji;
  • poenotiti ravni izobraževanja pooblaščenih ocenjevalcev vrednosti v javnem interesu ter
  • izboljšati režim podeljevanja in podaljševanja licenc, nadzora in sankcioniranja pooblaščenih ocenjevalcev vrednosti v javnem interesu.
 
Če na kratko povzamemo, predlog Zakona uvaja strožje zahteve glede neodvisnosti, bolj informativno revizijsko poročilo, okrepitev pristojnosti in pooblastil Agencije za javno nadzor nad revidiranjem (v nadaljevanju Agencija), prenovitev režima sankcioniranja Agencije. Te zahteve veljajo za vse subjekte.
Za subjekte javnega interesa (subjekti, ki trgujejo z vrednostnimi papirji na reguliranem trgu, kreditne institucije in zavarovalnice) pa omenjeni predlog Zakona določa posebne ukrepe kot so:
  • uvedba obvezne rotacije revizorjev in revizijskih podjetij vsakih 10 let;
  • določitev seznama prepovedanih nerevizijskih storitev, ki jih zakoniti revizor ali revizijsko podjetje ne more nuditi revidiranemu subjektu;
  • uvedba omejitve pristojbin za nerevizijske storitve;
  • okrepitev vloge in pristojnosti revizijske komisije s krepitvijo njene sestave in podelitvijo pomembne neposredne vloge pri imenovanju zakonitega revizorja ali revizijskega podjetja kot tudi pri spremljanju revizije;
  • okrepitev zahtev v zvezi z revizijskim poročilom ter uvedba dodatnega, podrobnejšega poročila revizijske komisije, ki vsebuje celovito informacijo o izvedbi revizije;
  • vzpostavitev dialoga med zakonitim revizorjem ali revizijskim podjetjem, ki je subjekt javnega interesa na eni strani in nadzornika na drugi strani.
Nova pravila ponujajo možnost, da 5 odstotkov delničarjev in drugih organov revidiranih subjektov na podlagi utemeljenih razlogov pri pristojnem sodišču sproži ukrepe za odslovitev zakonitega revizorja družbe ali revizijskega podjetja, kar bo delničarjem zagotovilo neposredno orodje za reševanje morebitnih pomislekov glede kakovosti obvezne revizije.
 
http://84.39.218.201/MANDAT14/VLADNAGRADIVA.NSF/18a6b9887c33a0bdc12570e50034eb54/f589c99b812ccbfec12580480029088c/$FILE/ZRev-3_I.pdf
​
0 Comments



Leave a Reply.

    Arhiv

    March 2020
    October 2019
    May 2019
    June 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    March 2017
    January 2017
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016

Copyright © 2015
Pravno ovestilo
  • Domov
  • Storitve
  • O PODJETJU
  • ZAKAJ IZBRATI NAS
  • KORISTNE POVEZAVE
  • POVPRAŠEVANJE
  • Blog
  • COVID 19
  • ZUNANJA KADROVSKA SLUŽBA