Naša ekipa vam pomaga pri izvajanju kadrovske funkcije v vašem podjetju. Sodelovanje z nami vam omogoča svetovanje in pregled kadrovskega področja glede na specifične potrebe vašega podjetja, na podlagi katerih nudimo ustrezne rešitve v skladu z veljavno delovno-pravno zakonodajo. Izdelamo vam splošne akte za vaše podjetje, nudimo storitve obračuna plač in kadrovsko/HR asistenco, s katero bo vodenje in vzpostavitev kadrovskih evidenc in dokumentov ter personalih map zaposlenih bistveno lažje.
1. storitve obračuna plač:
- Pravilnost priprave podatkov za obračun plač v skladu z veljavno zakonodajo.
- Priprava in izdelava obračuna plač ter poročanje pristojnim institucijam, priprava plačilnih nalogov ter priprava temeljnice za glavno knjigo.
- Priprava zahtevkov za refundacije plač pri ZZZS in spremljanje izplačil.
- Priprava in izdelava informativnih podatkov za dohodnino.
- Prijave, odjave in spremembe prijav v zavarovanje zaposlenih.
2. Kadrovska/HR asistenca
- Objava delovnega mesta.
- Priprava obveznih dokumentov in izjav ob zaposlitvi.
- Prijava zaposlenih v zavarovanje in spremembe.
- Preračun in priprava obvestil o letnem dopustu.
- Organizacija zdravniških pregledov, izpitov iz varstva pri delu ter izpitov iz požarne varnosti.
- Izdelava različnih obvestil, sklepov oziroma potrebnih potrdil.
- Skrb za urejenost in popolnost personalnih map zaposlenih.
- Vodenje evidence o zaposlenih.
Prvi pregled, s katerim preverimo, ali v vašem podjetju pravilno vodite in arhivirate personalne mape zaposlenih, opravimo popolnoma brezplačno (omejeno na 2 uri).
3. Poslovno-kadrovsko svetovanje
- Pregled vsebine internih aktov (pravilnik o delovnih razmerjih, pravilnik o delovnem času, pravilnik o sistemizaciji, pogodba o zaposlitvi itd.) in seznanitev z vsebinskimi ugotovitvami o morebitnih neskladjih in/ali pomanjkljivostih.
- Priprava mnenja in začetnih usmeritev pri vzpostavitvi kadrovskega sistema v podjetju.
- Svetovanje pri pripravi vsebine notranjih aktov podjetja.
- Pomoč pri vodenju postopkov pri prenehanjih pogodbe o zaposlitvi in priprava potrebne dokumentacije.
- Priprava osnutkov predloge posamičnih aktov.
- Priprava predloga in pogodbe o zaposlitvi.
- Priprava pogodb drugega delovnega razmerja (avtorske, podjemne ipd).
- Priprava računalniško vodene kadrovske evidence in usmeritev za administrativno ureditev personalne kadrovske mape zaposlenega.
V sklopu poslovno-kadrovskega svetovanja vam nudimo tudi pripravo in svetovanje, če vas obišče delovna inšpekcija.
4. Storitve pri izbiri usteznega kadraV okviru poslovnega posveta vam nudimo pomoč pri izvedbi postopkov za izbor in zaposlitev pravnih sodelavcev.
- Z naročnikom pregledamo in opredelimo pričakovanja ter zahteve za novega sodelavca.
- Oblikujemo oglas in nudimo pomoč pri njegovi objavi.
- Nudimo pomoč pri izvedbi zaposlitvenih intervjujev in preverimo reference kandidatov.
- Oblikujemo ožji izbor kandidatov, ki ustrezajo vašim pričakovanjem in zahtevam.
- Ko naročnik izbere zanj najprimernejšega kandidata, pomagamo pri postopku zaposlitve in pripravi dokumentacije; priprava pogodbe, prijava v zavarovanje, ureditev personalne mape zaposlenega.
5. KARIERNI NASVET ZA FIZIČNE OSEBESi želite dobiti službo?
Želite imeti privlačen življenjepis?
Želite izstopati na razgovoru?
V okviru kariernega nasveta vam nudimo pripravo življenjepisa (CV), individualni pogovor in pripravo na razgovor za delovno mesto.
6. STROKOVNO VPRAŠANJE ZA RAČUNOVODJENudimo vam posvet oziroma odgovore na vsa vaša strokovna vprašanja v povezavi z davčno računovodsko zakonodajo.
Naša spletna stran omejeno uporablja tehnologijo piškotkov za spremljanje obiskanosti spletnega mesta (Google Analytics in platforma Weebly). Na vaš računalnik se ob obisku spletne strani namesti piškotek (datoteka z informacijami), ki omogoča, da spletna stran sledi vaši izbiri in aktivnostim med obiskom spletne strani. S tem omogočamo enostavnost in hitrost spletne strani. Ne prenašamo nobenih osebnih podatkov ali podatkov o vašem računalniku. Če ne želite prejemati piškotkov, lahko to spremenite v nastavitvah vašega brskalnika. Več informacij
© 2022 AC TAX d.o.o. | Vse pravice pridržane.
|